Ontvangen

Ontvangen2018-09-23T16:52:15+00:00
  • Bestellen & ontvangen

  • Bezorgen & afhalen

Bestellen & ontvangen

Bij Break-Fast.be kan je eenvoudig bestellen via onze webshop. Hieronder kan je kijken hoe snel je, je ontbijtmand kan bestellen.

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, Maestro, kredietkaart of, indien aangeboden, achteraf.
  4.  Heb je een probleem met de postcode dan vrezen wij dat je net iets te ver woont om te kunnen leveren. Hopelijk kunnen we dit naar de toekomst toe oplossen.

Tips:

  • Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
  • Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
  • Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag een offerte aan [email protected]

Wij bij Break-fast.be doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

Niet (alles) ontvangen?
Wanneer he zou voorkomen dat er artikelen zouden ontbreken in je ontbijt of geschenkmand neem je het beste even contact op onze de klantenservice of met ons social team via Facebook. Dan gaan we meteen op zoek naar de perfecte oplossing.

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Bij ons kan je bestellen tot 15 uur en kunnen wij de mand leveren de volgende ochtend. Tijdens het bestellen kies je zelf de datum en het uur waarop er geleverd kan worden

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Heb je geen account dan komt je bevestiging in je mailbox. Check zeker ook je spam of reclamebox

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met onze klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan is de bestelling meestal in orde.

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Om te kunnen annuleren kan je dit in het systeem doen als de betaling nog niet in orde is. Wanneer deze wel doorgevoerd werd kan je ons mailen op [email protected] Hou er wel rekening mee dat bij annulatie wij transactiekosten doorrekenen naar de klant.