Bestellen

Bestellen2018-11-06T22:29:24+00:00

Bestelling & afhalen

In sommige gemeenten leveren wij onze ontbijten gratis.

Om te weten hoeveel de transportkosten bedragen kan je altijd een kijkje nemen bij de leveringskosten per gemeente.

Veel van onze ontbijtmanden en buffetten worden altijd geleverd op het doorgestuurde leveradres van de gelukkige ontvangers.

Praktisch
Laat je bestelling bezorgen op het juiste leveradres.

Ophalen met identiteitskaart
Ophalen van de ontbijtmanden kan in uitzonderlijke gevallen. We bespreken dan een datum en tijd wanneer deze opgehaald kan worden in ons atelier.

Iemand anders laten ophalen
Iemand anders mag je bestelling ophalen. We noteren de gegevens van zijn of haar identiteitskaart voor de zekerheid.

Levertijd
Meestal kan je voor 15 uur bestellen en kan je ontbijt geleverd worden de ochtend nadien.

Je kan tijdens het bestellen kiezen op welke dag je ontbijt of geschenkmand geleverd wordt. Hou er enkel rekening mee dat we in sommige gemeenten enkel in het weekend leveren.

Staan je naam en adres op de doos? 

Dan wil het zeggen dat het om een cadeau gaat. Geniet dus maar lekker verder van je ontbijt

Staan je naam en adres niet op het kaartje?

Dan gaat het hier over een vergissing en neem je zo snel mogelijk contact met Break-Fast.be. Op deze manier kunnen wij snel nog voor een oplossing zorgen en het ontbijt op het juiste adres terecht laten komen.

Fout bezorgde cadeaukaarten stuur je gratis terug naar:
Box Of Concepts VOF
T.a.v. Afdeling cadeaubonnen
Merenblokstraat 30
1745 Opwijk
Belgie

Voor het ogenblik leveren wij ontbijtmanden enkel in de aangegeven gemeenten.

Wanneer we om een bepaalde reden (verkeer, onvoorziene omstandigheden, weer, …) jullie ontbijt niet kunnen voorzien. Gaan we met jullie op zoek naar een ander moment of wordt het bedrag terug op rekening gestort (zonder bijkomende transactiekosten). Wij proberen er wel voor te zorgen dat elk ontbijt op tijd geleverd wordt.

Bij Break-Fast heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:

  • Maestro/Bancontact
  • Kredietkaart
  • PayPal
  • Betalen bij levering

Bij Maestro wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Bij deze betalingswijze word je betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Maestro doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:

  1. Vul je kaartnummer en geldigheidsdatum in
  2. Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
  3. Nadat je op ‘Verzend bestelling’ klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
  4. Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank
  5. Rond hier je betaling af en ontvang een bevestiging van jou bestelling

Als je nieuw bent bij PayPal kan je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen.
Indien je al een PayPal account hebt, kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord om de betaling te bevestigen. Via de volgende stappen rond je een bestelling via Paypal af:

  1. Kies je betaalwijze en klik op ‘Volgende.’
  2. Nadat je op ‘Bevestigen en doorgaan naar PayPal’ klikt ontvang je een bestelbevestiging.
  3. Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal.
  4. Na afronding van de betaling zie je een betaalbevestiging in je mailbox verschijnen.

Indien je goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of je bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.

Bij ons kan je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard.

Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je de betaalwijze kiest de volgende stappen:

  1. Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in;
  2. Klik op ‘Volgende’;
  3. In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met jouw Digipass / kaartlezer betaalt;
  4. Rond hier je betaling af;
  5. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging en wordt het bedrag van je creditcard gecrediteerd.

Houd er rekening mee dat bij annulering van de bestelling, het aankoopbedrag nog enkele dagen gereserveerd kan staan op je overzicht. Dit hangt af van je creditcardmaatschappij

In uitzonderlijke gevallen laten wij overschrijvingen toe. Contacteer ons eerst vooraleer u zelf de overschrijving doet.

Overschrijving vooraf houdt in dat Break-Fast;be je bestelling gaat verwerken zodra wij je betaling via overschrijving hebben ontvangen.

Onder vermelding van het 14-cijferige bestelnummer schrijf je het bedrag naar ons over.

Let op: Je bestelling blijft maximaal 2 dagen voor jou gereserveerd!

Bankgegevens van Zalando:

  • Begunstigde: Box Of Concepts VOF
  • Bank: KBC Bank
  • IBAN: BE
  • BIC: KREDBEBB

Schrijf alsjeblieft alleen het 14-cijferige bestelnummer in het vakje vrije medeling!