Annuleren

Annuleren2018-11-06T22:28:56+00:00
  • Klantendienst

  • Bestellen en ontvangen

  • Bezorgen en afleveren

  • Annuleren

Bestelling annuleren

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Annuleren kan je wel doen tot 24 uur voor de uiterlijke levering.

Om te kunnen annuleren kan je dit in het systeem doen als de betaling nog niet in orde is. Wanneer deze wel doorgevoerd werd kan je ons mailen op [email protected] Hou er wel rekening mee dat bij annulatie wij transactiekosten doorrekenen naar de klant.

We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • Maestro of Bancontact: binnen 5 werkdagen
  • Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen
  • Kredietcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven
  • Cadeaubon: direct opgewaardeerd.

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen wij je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.